вівторок, 21 листопада 2017 р.

Різдвяний чобіток. 2 етап.

Вітаю!
У блозі Art Club UA розпочато другий етап СП "Новорічний чобіток" - Моделювання та декорування.
Згідно з завданням другого етапу я розкроїла тканину, зшила дещо (але не 2 основні частини чобітка😉)


Підібрала мереживо та тасьму.  
 Але...
Але з гудзиками я ще не визначилась ))))
Так приблизно має виглядати мій майбутній виріб ))))
Хочеться мені, щоб це був незвичний вінтажний чобіток. 
Сподіваюся, таким він і вийде))))
Далі буде.....


4 коментарі:

  1. Думаю,що буде гарним чобіток!Інно,я вибачаюсь,що пишу тут,не знайшла адреси ел.пошти.Дуже хотіла би,щоб ви подивилися мій годинник та підказали,що не так,що,можливо,треба змінити.Я завжди хвилююся стосовно своїх робіт.Чи не забагато кракелюру.Чи доречно він розташований.Чи не лишній штампінг.Чи підходить фарба з перламутром,якою я обїєднала ніби фоном - тріщинки та троянди.А також трішки тонувала узор через трафарет.

    ВідповістиВидалити
  2. Ось посилання http://poletfantasii.blogspot.com/2017/11/blog-post_22.html

    ВідповістиВидалити
  3. вже нетерпиться побачить фінальний вигляд вашого чобітка))

    ВідповістиВидалити
  4. Дуже стильний черевичок вимальовується! Я заінтригована!
    Разом з Арт Клубом чекаю результат роботи :)

    ВідповістиВидалити