вівторок, 27 листопада 2018 р.

Набір в ДК Art Сlub UA

Добридень!
Той, хто хоч раз був в ДК творчого блогу, хто занурювався в атмосферу творчості та натхнення, той мене зрозуміє!
Не можу я пройти повз набір до нової дизайнерської команди у блозі Art Сlub UA!
Палким прихильником блогу Art Сlub UA я є давно. Є в ньому на що подивитися, є чому повчитися. Додамо до цього цікаві завдання та СП 😊
Дуже хотілося б і мені долучитися до цієї творчої родини.
Наразі хочу розказати вам та нагадати собі, хто я є, чим займаюся та чим захоплююся.
З рукоділлям  я знайома з дитинства. Ну, ви маєте розумієте: як більшість радянських школярів я відвідувала різноманітні гуртки: по плетінню, майструванню та ... психології.
Деякий час мріяла стати психологом, але коли час прийшов обирати ВУЗ, кардинально поміняла свої уподобання та вступила до Української академії мистецтв (тодішній Київський державний художній інститут, прошу не плутати з "Поплавським" 😆). В жодному разі, жодної хвилини я не пожалкувала, що обрала спеціальністю мистецтвознавство!
Якби ви знали, скільки томів з історії мистецтва, скільки біографій світових художників, архітекторів, скульпторів я прочитала. Здавалося, мене вночі розбуди - і я без помилки відповім, яка риса притаманна якомусь там стилю. Гадаю, ви зрозуміли :)
О! Ще забулася сказати, що коли в інших вузах студенти проходили практику на виробництві, в магазинах, якихось конторах, то в нас це були розкопки на Подолі (вул. Сагайдачного та район Контрактової площі), або трьохтижднева екскурсія до Львова.
Після отримання диплома, я попрацювала кілька років при міністерстві культури. Але це "при" не давало ніяких пільг, а головняка було забагато. А тут ще й одруження, діти... Я вже думала, що про мистецтво буду розповідати лише своїм дітят, але склалося не як гадалося.
Років з 10 назад я захопилася декупажем (до цих пір вдячна моїй подрузі та кумасі Юлії Фісун, за те, що познайомила мене з декупажем). І пішло-поїхало! (Одразу покажу кілька своїх найулюбленіших робіт. З останнього, як то кажуть).
  Спочатку це було хоббі. Потім невеличкий приробіток. Невдовзі я зрозуміла, що можу вести майстер-класи (освіти вистачає). Дякую Ірині Деба, за те, що першою надала мені можливість вести МК з декупажу.
Але ж ви розумієте, світ змінюється і наше життя перетворюється на життя віртуальне. Години, дні, а може й роки ми проводимо за гаджетами. Погано? Добре? Не про це!
Я про те, що щоб продемонструвати свою майстерність можна не виходити з дома, ні з ким не зустрічатися, досить вести блог. Або приєднатися до якогось блогу у якості дизайнера. 
Для мене суттєвим поштовхом до створення свого блога стало дизайнерство у блозі ROSA TALENT. Супер-спогади! 
Це був рік навчання, натхненної праці, отримання неймовірного досвіду!
Вдруге мене обрали до ДК польського блогу Аrt piaskownica.
Друзі мої, це неймовірно! Такі ідеї для творчого польоту! Таке делікатне та добре ставлення до дизайнерів! Я у захваті!
І саме завдяки цьому блогу я згадала про друге своє захоплення - скрап. А як же він затягує! А дизпосилки спонукають на нові вироби :)
Спочатку листівочки...
Потім бокси :)

А там і до альбомів не далеко :)
(маленька підглядалочка, бо альбом ще в роботі)
Щиро вдячна Наталії Бабенко, що провела мені пречудовий майстер-клас з виготовлення альбому.
 Але й це ще не всі з моїх захоплень та вмінь. 
Як справжнє кохання, одне-єдине, в мене - це мотанки. Маю достатньо зібраного матеріалу та власних робіт, щоб детально розповісти вам про українську мотанку. Але не зараз :)
Наразі лише одна, але найулюбленіша моя робота.


Ще я шию тільди та "большеножки", плету гачком, вишиваю нитками та бісером, вмію складати декоративні композицію (з новорічного декору закінчила навіть курси, але ж давно то було!)

Ну от і все про мене, якщо стисло)))
Повторюся, що дуже хочу в ДК Art Сlub UA. 
Вмію працювати в команді, розумію, що таке дедлайн і головне - дуже люблю творити.
До зустрічей!







1 коментар: