четвер, 16 січня 2020 р.

Козеріг. Зустрічаємо рік 2020

Вітаю!
Народилася я на межі двох астрологічних знаків. Козерога та Водолія. 
Мабуть тому я така, яка я є.
Мабуть тому я не дуже вірю в гороскопи.
Я їх і не читаю ніколи.
Але ідею створити листівку для козерога сприйняла з задоволенням.
Чому б й ні?

А для тих козерогів, які все ж таки полюбляють читати гороскопи, додам один, на який натрапила в інеті.
Гороскоп на 2020 рік для Козерога.
Робота:  Козероги в 2020 році випромінюють енергію і оптимізм. Ви з цікавістю будете занурюватися в нові знання, які вам обов'язково знадобляться. Тож ви легко завоюєте авторитет і повагу з боку потенційних партнерів. І незабаром вам надійдуть пропозиції про співпрацю.

 Гроші: Хочете безбідно жити – вчіться старанно працювати і ворушити мізками. Такий девіз 2020 року для Козерогів. Ваша чарівність і красномовство принесуть вам чимало вигідних пропозицій, важливо просто вміло розпорядитися всіма цими бонусами. Та й витрачати гроші також намагайтеся із розумом.

Кохання:  У 2020 році Козероги часто потраплятимуть в центр уваги протилежної статі. А це для одиноких представників знака – гарний привід знайти свою другу половинку. Та й сімейні Козероги нудьгувати не будуть – у них настає період взаєморозуміння і гармонії з партнером.
Здоров'я: Прояв бурхливого ​​і активного життя у певний момент дасть про себе знати емоційним перенапруженням. Щоб цього не сталося, важливо вчасно реагувати на сигнали організму і давати собі повноцінний відпочинок. Зверніть увагу на стан артеріального тиску.
Відпочинок: Щоб добре і якісно відновлюватися після роботи, Козерогам слід частіше влаштовувати своєму організму години релаксу. Прислухайтеся до себе і слідуйте за своїми бажаннями. Також не забувайте про прогулянки на свіжому повітрі і задушевні бесіди з близькими людьми.
Як бачите - нічого поганого 😋 (як сказав мій син: якщо б в гороскопах писали страхи та негаразди, їх би не купували й не читали 😜)
То ж живемо і насолоджуємося життям!

Ідея створення листівки належить блогу Аrt piaskownica
 
Матеріали надані спонсором 

Немає коментарів:

Дописати коментар