середу, 1 березня 2017 р.

Тарілка "Подих весни"

Привіт!
На календарі 1 березня. Після холодних зимових днів так хочеться тепла, радості і любові. І хоча перший день весни не завжди несе потепління, але зима потихесеньку відступає. В повітрі вже вітають духмяні аромати весни, і зовсім скоро тепле сонце пробудить все навколо.
 З весною вас, любі друзі!
 Дизайнерська команда блогу ROSA TALENT підготувала для вас нове весняне завдання. Ви маєте представити роботу, в якій і сюжетним, і композиційним центром буде квітка. Вона у цьому завданні - обов'язковий елемент.
А я хочу надихнути вас новою декупажною роботою:
Тарілка "Подих весни".


   
Коли я починала роботу над цим завданням, я мала певний задум. Мені хотілося передати відчуття, яке з'являється, коли  весною на зміну морозному ранку приходить сонячний, теплий день.
Для втілення задуму я обрала скляну тарілку, прозору наче лід, нанесла не неї кракелюрний лак від ROSA TALENT  та розмістила по центу тендітні, ніжні, вразливі, але дуже стійкі рози, які немов продираються крізь лід та мороз та несуть в собі той самий подих весни.


 Надсилайте  ваші квіткові роботи до 31 березня до блогу ROSA TALENT. Переможець та Запрошений Дизайнер отримають приємні подарунки.
А ще я дуже сподіваюся, що побачу близькі до мого серця ваші декупажні роботи ;)

З цією роботою маю бажання прийняти участь у завданні BEAUTIFUL & BUTTERFLY
від блога More Than Word


4 коментарі:

  1. Really beautiful work, unfortunately, the challenge is for layout, canevas or art journal to be eligible to win. But this is really a beautiful creation!! Thanks for joining us at More Than Words!

    ВідповістиВидалити
  2. This is wonderful! So sorry you can't participate in our challenge but thanks for joining in anyway!

    ВідповістиВидалити
  3. Beautiful creation! I hope you'll join again at More than words!

    ВідповістиВидалити
  4. Stunning altered plate! Thank you for sharing it with us at More Than Words!

    ВідповістиВидалити