пʼятницю, 24 березня 2017 р.

ДК Аграфки

Привіт!
Дуже часто ми на щось не наважуємося, стримуємо себе, боїмося. А щастя, нове життя або   нова цікава сторінка нашого старого життя може бути зовсім поруч.
Відкидаючи страх та сумніви, пропоную себе у ДК блогу Аграфка


Чому? Цікаво спробувати свої сили, використати нові матеріали в роботах. А може вийти з зони комфорту....😉
Скільки себе пам'ятаю - займаюся рукоділлям. Що тільки я не перепробувала. Років з 10 тому відкрила для себе декупаж. Відтоді постійно ним займаюся та проводжу майстер-класи. 
Майже в той час закохалася у ляльки-мотанки. І це, мабуть, кохання на все життя.
Що я можу запропонувати Аграфці? Мені було б цікаво зробити акцент на мотанках. При цьому демонструвати тканини, нитки для вишивки, наповнювачі, фетр, підвіски та аксесуари. Це саме ті матеріали, які я залюбки використовую.









І це тільки мала частка всіх тих ляльок, які мною були створені.
Ну, і на останок, декупажні мої творіння.









Ще я шию тільди :)))





Зв'язатися  зі мною можна за адресою inna.luppa@gmail.com
Дякую, що завітали. 
Сподіваюся, що з цим постом у моєму житті почнеться щось нове та цікаве.







Немає коментарів:

Дописати коментар