суботу, 16 березня 2019 р.

Безумовна любов.

Добридень!
На мій погляд, серед різноманіття почуттів є одне, яке допомагає розправити крила, додає впевненості, натхнення, підтримує, оберігає. Цікаво, що все це відбувається і з тим, хто дарує це почуття, і з тим, хто його отримує.
Я маю на увазі безумовну любов. Ту любов, якою вміють любити батьки своїх дітей. 
Гарні батьки...
Різних дітей...
Щастить тому, хто відчув на собі безумовну любов.
Ще більше щастить тому, у кого вона у серці.
Про це мій сьогоднішній пост.
Про це моя нова скринька-книжка "Безумовна любов".
А ще, це розповідь про мене.
Я завжди себе вважала трішечки божевільною. 
І це я не про таракани в моїй голові (в кого іх нема!).
Я з породи тих матерів, які невзмозі перерізати пуповину. Ніколи!
А якщо їм це вдається, вони все одно, мовчки, десь у глибині себе, завжди будуть турбуватися про свою дитину, оберігати її, захищати, любити, підтримувати та кожного дня промовляти: Дякую, що ти в мене є!
І хоча малюку вже за 20, і в твоїх обіймах він може бути лише у твоїх же думках - нічого не змінюється! Роки летять - почуття не зникає, а міцнішає. І ти все ще відчуваєш його подих на твоїх грудях, дотик його маленьких рученят. І більш за все бажаєш тільки одного: захистити. вберегти.
Малеча вже перейшов 30-річний рубіж, вже гасає зі своїм сином в футбол, а ти так само хвилюєшся, чи вдяг він шапку ;)
І телефонуєш здебільшого ти йому...
Але анітрішечки не перестаешь його любити. А разом з ним і ту його малечу, яка з вереском: Бабуль!- мчить на тебе. А разом з ним і ту, хто не відібрала в тебе, не замінила тебе, а наповнила життя твоєї дитини іншою любовью, щастям та сенсом.
Зачепила мене ця тема. Тому, мабуть, робота над шкатулкою пройшла легко та швидко.
Я точно знала, уявляла, як має виглядати результат.
Книга про вічне, про любов. Не нова. Така, яку читали й читають. 
На обкладинці назва. І ілюстрація. Жіночка. Мати. Навколо неї сяйво. Чи вона свята? Чи то любов її огортає?
Обіймає немовля. Богоматір? Мати?
Книга має бути дорогою, тому й корінець в неї вишуконо-срібний.
Щоб створити ефект багатого корінця, я використала поталь. Поталлю виділила й сяйво навколо матері. В нагоді стала трансферна рідина, яка дозволила мені створити немов надруковану назву. Імітація фарбою та патіною сторінок книжкового блоку, додає ще більшої подібності скриньки до справжньої книги.
(Поталь - D.K.Art&Craft, клей для поталі - Cadence, інші лако-фарбові матеріали, клей, патіна та трансферна рідина - ТМ ROSA).

Долучаюся до участі у завданні Стилевое задание Mixed Media "Женский образ"
Щасти!



8 коментарів:

  1. Очень трогательная работа! Здорово! Спасибо за участие в задании от Crazy-lab!!!

    ВідповістиВидалити
  2. Дуже мила робота, почуття матері до своєї дитини, мабуть найсильніше почуття в світі. Дякую що приймаєте участь в нашому завдані.

    ВідповістиВидалити
  3. Вот как образ воплотился! Эффектно и неожиданно.
    Спасибо от Crazy-Lab за работу, Инна.

    ВідповістиВидалити
  4. Образ матери проскальзывает в любой женщине. Т как он многогранен... в одну минуту из теплого уютного кокана для малыша она превратиться в разьяренную фурию если что то будет угрожать ее ребенку. Работа великолепна. Хорошее исполнение задумки. Спастбо от Crazy-lab

    ВідповістиВидалити
  5. Очень тронул текст... Даже, наверное, больше, чем сама работа... Если честно, то даже в носу защипало...Наверное, я тоже становлюсь такой же, хотя никогда не думала, что способна на такую привязанность.. Спасибо от Crazy-lab:)

    ВідповістиВидалити
  6. Очень трогательный текст хоть я и не все понимаю в украинском, работа лаконичная и предает образ любящей матери. Благо-дарю от Crazy-lab)

    ВідповістиВидалити
  7. Как мило и трогательно! Прям за душу берет и будит столько нежных чувств. Материнская любовь , наверно самая сильная Любовь в мире, и Ваша работа полностью передает это чувство. Спасибо за участие в задании от Crazy-lab

    ВідповістиВидалити
  8. Как же мне близок этот стиль, такой таинственный и трогательный! Спасибо, что творите с Crazy Lab.

    ВідповістиВидалити