понеділок, 18 березня 2019 р.

Набір до дизайн-команди блогу Скрепочка Скрап.

Привіт!
Цікавий блог з неймовірно цікавими завданнями та чудовими подарунками відкрив набір у нову дизайн-команду!
  Я про блог "Скрепочка Скрап"

Коротенько про себе.

Киянка, мистецтвознавець, дружина, мати.
Пунктуальна та педантична. Мега відповідальна (інколи сумніваюся, що це позитивна риса характеру 😛)
Люблю щось робити власноруч. Скільки себе пам'ятаю, стільки щось творю.
В приорітетах у мене декупаж та мотанки (ото любов на все життя!).
Веду "живі" майстер-класи з декупажу. Знаюся на багатьох художніх матеріалах.
Люблю писати статті (фах мистецтвознавця у цьому винний 😁). перевагу віддаю українській мові, але й російською так само вільно володію.
Дуже багато читаю! Мистецтвознавча література, по-перше, психологія, по-друге.
Незважаючи на те, що вік в мене вже "бальзаківський" 😆, люблю вчитися та пізнавати щось нове. І прагну це робити якомога досконало.
Так нещодавно моїм захопленням став скрап.
Точніше, я до нього інколи зверталася. Але то було інколи. Зараз я ним захопилася.
Мені цікаво все! Листівки, альбоми, полотна, панно.
Я хочу пробувати, хочу вчитися і, сподіваюся, Скрепочка Скрап прийме мене під свою опіку. А я вже постараюся її не підвести.
  
Отже, кілька моїх робот, які допоможуть вам скласти деяке уявлення про мою творчість.

 





Крім блогу побачитися зі мною можна на FB ТУТ

Дякую, що завітали!








Немає коментарів:

Дописати коментар