суботу, 19 жовтня 2019 р.

Модна лялька 2019. Не лялькові емоції.

Привіт!
Всі, хто так чи інакше пов'язані з ляльками, знають, що наразі у Києві проходить ХХ міжнародний салон авторської ляльки та Тедді "Модна лялька".
Я у захваті від виставки! Відвідую її не перший рік, але так склалося, що цьогорічна залишила в моєму серці найприємніші та найфантастичніші враження.
Отримавши величезне естетичне задоволення та купу емоцій я вирішила написати серію статтей, присвячених лялькам та лялькаркам з виставки. Ще перебуваючи  в емоційній ейфорії перше своє міркування я хочу присвятити емоціям ляльок.
Будь-яка робота, що зроблена з любовью, від душі, має викликати емоції. Якщо це є, якщо твір "чіпляє" - його можна вважати витвором мистецтва.
На мій погляд, так само з ляльками. Якщо крізь різноманіття та багаточисельність погляд зупиняеться на роботі і його неможливо відірвати - це, знову ж таки моя думка, найвищий бал автору.
Як ось ця дівчинка. 
Докір в очах і у виразі обличчя.Неймовірна передача!



А тут туга, приреченість.


Тихий, ледь помітний смуток. Прихований за маскою.


Гідність, впевненість в своїй красі. Українка!


Цього хлопчину щось засмутило, але то є тимчасовий стан. Він однаково здатен і на смуток, і на радощі.


Задоволення моментом, задоволення від життя.


А ця лялечка для мене наповнена глибоким змістом. В очах наче всесвітня скорбота, але з вірою в найкраще, в те, що все погане мине, пройде стороною.


Дуже гарна лялька. Вона в мене асоціюється з Ольгою Поляковою: вєлічава богіня зовні, але добра, чуйна та розумна жінка всередині.




Від такого погляду нічого не приховати. Такі очі читають вас як відкриту книгу.


Сумно. Реально сумно, аж до сліз.


Один з найулюбленіших моїх персонажів на виставці. Розумна дівчинка, яка багато знає. Багато, але не все. Ще є що пізнавати та вивчати.


Таємниця, загадка в очах і в образі.


І ще один мій найулюбленіший персонаж. Первинна жінка, слов'янська душа, матінка-природа, відаюча мати.


А цю дівчинку я бачила у метро. Реально! Такі самі оченята та губки! 
Дівчина, що хоче, щоб її вважали наївною. Але ж ні, вона не наївна, вона добре все розуміє. Її не обдурити.


Спокій та незворушність.


А в цієї дівчинки такий вже характер. Якщо вже сумувати, то по справжньому.


Стійкість! І вірність. Таким є моє враження.


"Я кажу вам, люди! Читайте книжки! Розвивайтеся! Що тут незрозумілого?"
Якось так.


Мрійниця.


Лялька, що задоволена собою та не боїться самостверджуватися.




Є такий вираз: "обидеть художника легко". Так ось, мені здається, що цю художницю ще ніхто не образив, але вона вважає, що таке може статися і вже підготувалася. 😀


Дуже фотогенічний персонаж. Чарівний і добрий.


Віддана дівчина, що здатна на самопожертву заради близької людини.




До цієї ляльки мені хочеться промовити: "Ну, що, краса, вставай, пішли світ рятувати!"


Ніжна феєчка, яка інколи дивується нашим безглуздим бажанням.


Захоплена мрійниця.


Натхнення, або вся у владі музики.




Гарна дівуля з неймовірними пальчиками. Оптимістка до мозку кісток.


Багато шоколаду не буває, кажете? 😛
І на останок неймовірна повість про вірність, кохання, підтримку та щастя.
Це було моє особисте враження. Мої емоції. Мої думки. 
Так, деякі ляльки мене дуже сильно вразили. Як і деякі лялькарки. Про таких майстринь наступні мої пости.
Фото зроблені мною особисто на виставці.
Щасти!

 


4 коментарі:

  1. Нереальна краса! Вони як живі)
    Навіть трохи моторошно😂

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Мені моторошно від тих пупсів в розмір народженої дитини. Вони як живі, але не живі. Я їх навіть не фотографувала.

      Видалити
  2. Так красиво і цікаво!Роздивлялася й читала характеристики,як захоплюючу книгу!Уявляю,які враження від побаченого "вживу".Дякую!

    ВідповістиВидалити