пʼятницю, 10 лютого 2017 р.

Панно "Поцілунок кохання"

Мої вітання всім шанувальникам декупажу!
Дуже швидко настане той день, коли всі закохані вітатимуть своїх половинок з найромантичнішим святом - Днем Святого Валентина. 💘 
Саме це свято надихнуло мене на створення панно "Поцілунок кохання".


Дарую ключ від мого серця,
Хоч й так тобі там вільний вхід,
Нахабності моїй не сердься,
Дарую я тобі свій дивний світ.
(Ганжала Я.)


Панно декороване у вінтажному стилі, за допомогою техніки шеббі-шик та домальовки сухим пензлем. Як доповнення до декупажу виступають рельєфи та трансферні картки.
 Родзинкою, на мій погляд, став чипборд "Ключ" від ROSA TELENT, який органічно вписався у всю задуману мною концепцію панно.
Невеличкі деталі надали готовій роботі шарму та ніжності.
З цією роботою хочу прийняти участь у конкурсі від блога Art-Piaskownicy
I want to take part in the competition by Art-Piaskownicy blog with this work.


До нових зустрічей 😉

2 коментарі: