пʼятницю, 24 лютого 2017 р.

Дитячий майстер-клас до дня закоханих

Вітаю!
Люблю я проводити майстер-класи. Особливо дитячі. Ти вчиш дітей опановувати нову техніку,  а натомість отримуєш від них море позитиву, натхнення та бурхливої дитячої фантазії.
Такі майстер-класи - особливі. На них не можна схибити. У кожної дитини має все вийти на "відмінно".  А мені, як майстру-викладачу важливо, щоб матеріали, які я пропоную на майстер-класі були якісні, легкі у використанні та зрозумілі. Тільки за цих умов можна отримати бездоганний результат.
Вже близько року я плідно працюю з матеріалами ROSA TALENT. Жодного разу вони мене не підвели.
 Один з останніх майстер-класів був присвячений дню закоханих. З моєю маленькою 8-річною ученицею Софією ми  зробили фото-рамку "LOVE".


Особливість дитячого майстер-класу полягає в тому, щоб мінімізувати процеси, зменшити час виконання роботи (адже діти непосидючі!) та додати різноманітні легкі техніки для декорування.
Саме тому дуже часто я не пропоную дітям грунтувати дерев'яні вироби.
Почали ми з покриття роботи фарбою. Густа та щільна акрилова фарба ROSA Studio в один шар добре вкрила поверхню.
 Обговоривши деталі роботи, приступили до приклеювання серветки. За допомогою клею для декупажу Соня з легкістю самостійно приклеїла невеликі фрагменти серветки без зморшок.

Фіолетовою акриловою фарбою зробили акантовку по периметру всієї рамки.

Рамочка вийшла ніжна, весняна!
Але найцікавіше було попереду! В хід пішли блискітки, які добре накладаються на той самий прозорий та матовий клей для декупажу.
 

Момент з блискітками діти люблять особливо. Адже звичайнісіньке біле тло перетворюється на мерехтливе та яскраве.
А контури  даються їм важко. 😞 Рівномірно натискати на тубус контура та одночасно виводити візерунки, да навіть просто лінії! Нажаль... А от крапочки - це, будь ласка!

Хітом майстер-класу став ефект перлин! (крапочки малюються з легкістю 😆)
Соня дуже захопилася прикрашати рамочку перлинками, а я їй не заважала.

 На цьому мій дитячий майстер-клас не закінчився.
За 20 хвилин до його кінця прийшла дівчинка, яка дуже просилася декорувати до свята сердечко. Я не змогла відмовити. І ось що в нас вийшло. Дуже швидко! За 20 хвилин! І не одне, а два серця!



Я дуже люблю працювати з дітьми!






Немає коментарів:

Дописати коментар