понеділок, 27 лютого 2017 р.

Зоряний кіт. Натхнення для ROSA TALENT

Мої вітання!
Чи то наближення весни на мене так подіяло, чи давнє захоплення роботами австрійської художниці Розіни Вахтмайстер (Rosina Wachtmeister).... Та сьогодні я хочу представити вам нове натхнення у техниці декупаж. 
Це короб під назвою "Зоряний кіт".


Для мене це була дуже цікава робота. Чималий короб дозволив в повній мірі проявитися моїм творчим задумам.
 Чим більша заготовка, тим важче її декорувати так, щоб це було композиційно правильно та  сюжетно цікаво. У данному випадку -  з усіх пятьох боків! Та ще й кришка у короба закриває частини сторін! Тому і з кришкою і без неї робота має виглядати добре та цілостно.

Я одразу ж згадала про серветки з дивними котиками Розини Вахтмайстер.
Так народився сюжет про кота, який немов гуляє по зорям, а над ним - увесь всесвіт! 
Чималі розміри короба (20х20х20) дозволили мені  домальовувати багато деталей (адже серветка не перекриває всю поверхню). На щастя, акриловими фарбами від ROSA TALENT це дуже легко зробити.
Середина має так само дивувати та подобатися, ще й бути у гармонії з цілим. Тому для неї я обрала померанчевий колір з крапочками синіх "зірок".
Не змогла й цього разу оминути я трансфер.
Невеличкі чіпборди з написами стали прикрасою роботи. Композиційно вони розбили монотонність паркану, та додали акценту на кришці.

Була рада поспілкуватися 😉










Немає коментарів:

Дописати коментар