середу, 10 січня 2018 р.

Перший цьогорічний пост.

Вітаю, мої любі!
Перш за все хочу привітати з минулими святами! Щастя, здоров'я, миру всім нам!

Минулий рік був для мене роком здобутків та відкриттів. З'явилися в моєму житті нові люди,з багатьма ми потоваришували.

Відкрилася нова сфера творчої діяльності. Ще рік тому я і гадки не мала про дизайнерські команди в блогах.
Запрошення від блогу ROSA TALENT дало поштовх до нових творчих ідей та рішень.

Настав 2018 рік і приніс з собою нові плани та ідеї.
З січня цього року я стала дизайнером у команді польського блогу Аrt-piaskownica
Для мене це дуже важливо! Нові роботи, нові знайомства, нова культура, відносини.
Крім цього, я продовжую вести живі майстер-класи з декупажу в оточенні творчого, талановитого колективу магазину ARTMART. 
Насолода, творчий підйом, задоволення - це ті почуття, які я отримую від майстер-класів, особливо дитячих.
 А попереду в мене ще багато планів та декупажних новинок.
Тому - ласкаво прошу до наступних постів в моєму блозі.


2 коментарі: