пʼятницю, 19 січня 2018 р.

Принт. Зигзаг.

Мої вітаннячка!
Цікаво, як кожен з нас сприймає своє життя. Як пряму від народження до смерті, або від задуму до його втілення.  Як хвилясту, спутану лінію, яка невідомо коли та куди заведе.  А, може, в когось це коло, з постійними граблями та наступанням на них. Або спираль, начебто і просуваєшся вперед, але не так впевненно та швидко.
А як вам таке бачення: життєва лінія - зигзаг. Маленькі цілі, окремі звершення, у будь-який момент можна змінити напрямок руху, поміняти ставлення, погляд. І просуватися вперед, тільки вперед. )))
На такі філософські думки мене навів мій сьогоднішній пост, присвячений новій декупажній роботі та зигзагу.

Вінтажний короб для спецій.

Класичне поєднання рожевого та сірого.
Зістарення за допомогою набризку та шеббі-шику.
Невеличка дощечка з трансферною картинкою розбиває монотонність зигзагового принту.
Всередині короб вкриває бейнц горіхового відтінку.
Ви можете не тільки побачити цю мою роботу  у блозі Аrt-piaskownica, а й самі прийняти участь у завданні PRINTY "zygzaki"
Щасти!





2 коментарі:

  1. Інно,мені дуже до душі саме цей погляд - щодо зигзагу,маленьких цілей та постійних змін.Це - круто!(на мій погляд).А щодо коробу - я в захваті!

    ВідповістиВидалити