четвер, 25 січня 2018 р.

Трансфер.

Розумієте, завжди приємно, коли якийсь товар виготовляється у нас, в Україні. Та ще й виготовляється якісно. Особливо для мене важливо, коли це стосується товарів для творчості. А ще я люблю, коли матеріали не хиблять. Якщо це клей - він має клеїти за будь яких умов, якщо кракелюр - мають з'являтися тріщини! Ти маєш отримувати те, на що сподіваєшся, чого очикуєш!
Я можу досить довго говорити на цю тему, але сьогодні хочу зосередитися лише на одному матеріалі. 
І це - трансферна рідина від ТМ ROSA.

Прозора рідина зі спеціфічним, але не дуже різким запахом використовується для перенесення зображення, роздрукованного на лазерному принтері на звичайному офісному папері. Основи для перенесення можуть бути різні. Папір, тканика, дерево, кераміка тощо, а також пофарбовані, або полаковані, або задекупажені заготовки. Перевірено на практиці: зображення переноситься завжди. Для прихильників декупажу зауважу, що перенесене зображення можна лакувати акриловим лаком ))))
Перший крок - закріпити фрагмент з зображенням на основу. Я використовую малярну стрічку і раджу приклеювати її з усіх сторін, адже наскільки нерухомим буде малюнок, настільки чітко він перенесеться на основу.
Далі, ватною паличкою нанесіть невелику кількість трансферу на зображення. Дійсно, кількість рідини має не аби яке значення. Якщо її забагато - малюнок вийде розмитим. Якщо замало - буде блідим, невиразним, з пробілами. Палочка має бути занурена у рідину ватною частиною повністю, але з неї не повинно капати. 
Папір намокає і малюнок починає з'являтися на звороті. Зручно, адже одразу видно, де ще треба нанести трансфер.
Після цього треба протерти папір дерев'яним стеком (з усього перепробуваного - це найкращий варіант) до повного перенесення зображення. Терти щодуху не слід. Якщо трансферу замало - три не три ефекту не буде, якщо забагато - із-за сильного тертя все попливе, розмажеться.
 Знімаємо паперовий фрагмент, малярна стрічка добре відклеюється. Трішечки чекаємо, щоб підсохло. Все!
У будь якому разі результат задовольнить вас повністю. Роботі будуть надані нотки вінтажності )))
Декупажні роботи на дереві, кераміці, МДФ тощо лакуємо, тканину - прасуємо.
Я ж хочу продемонструвати вам невеличку серветку з трансфером.

Та запрошую до участі у завданні від блогу Аrt-piaskownica
техніка "Трансфер"
Для натхнення додаю свої старі роботи, в яких я застосувала ТРАНСФЕР.























Сподіваюся, після мого поста вам стало зрозуміло, що таке трансфер, як та де його застосовувати та, як не припуститися помилок, використовуючи трансферну рідину.
Дякую, що завітали.




2 коментарі:

  1. Про трансфер я чула,але він завжди здавався мені трішки незрозумілим,чужим та складним.У тебе,Інно,розтлумачено до подробиць.Вони саме й трішки лякають.Але ж так буває завжди,доки не спробуєш.Інакше і не навчишся.Спробувати хочеться.Подобаються твої роботи з цими елементами!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Олічка! Спробуй! Це дуже легко. В мене діти на мк все суперські виконують! Коштує за 100 грн., але вистачає дууууже надовго. Дуже економний. Раз спробуєш - не відірвешся ))))

      Видалити