середу, 24 січня 2018 р.

ДК блогу "Креативність".

Привіт!
В кожного, хто має власний блог, є улюблені блоги, по яких частенько гуляєш для власного задоволення та натхнення. Серед моїх улюблених блогів - "Креативність", де гостюють талановиті дівчата з дизайнерської команди. Вони творять та надихають творити.
Аж ось, що я бачу?


Треба спробувати! - сказала я собі. І ось моя заявка.
Звати мене Інна. Я киянка і дуже люблю своє рідне місто. Закінчила Українську академію мистецтв за спеціальністю мистецтвознавець. Чудові роки! 
Як кожна дівчинка, ще з дитинства полюбляла займатися рукоділлям. Листівочки, штучні квіточки, плетіння гачком... то було давно, але навички залишилися. 
На цей час я займаюся декупажем та ляльками-мотанками. Інколи мене тягне на шиття ляльок (зокрема тільд). 
Дуже люблю творче спілкування, тому провожу "живі" майстер-класи з декупажу в Artmart.
Робота у команді творчих, талановитих, завзятих та натхненних - це не робота, а мрія!!!
Я це відчула, коли потрапила до ДК блогу ROSA TALENT (чудовий, казковий рік натхненної праці😊).
Зараз я є дизайнером польського блогу  Аrt-piaskownica. Дуже цікаво! Нові правила, новий підхід, нова мова та культура!
І ось наразі я хочу спробувати долучитися до команди блогу "Креативність". Дуже хочу 😍
Трішки про себе написала, а тепер прошу до перегляду моїх робіт )))

Ключниця.
Стара, але улюблена моя робота.
 Однокомпонентний кракелюр, шеббі-шик та імітація дощатої поверхні.
  
Місячний кіт.
Домальовування акриловими фарбами, трансфер.

Шкатулка у стилі стімпанк.
Остання з робіт для блогу  Аrt-piaskownica.

Кошик "Яблуневий цвіт"
Декупаж з використанням ефекту сухого пензля та структурної пасти "Snow".

Тарілка "Погляд у майбутнє"
Зворотній декупаж на склі з домальовуванням, використанням однокомпонентного кракелюру та поталі.

Декор гарбузика до Хелловіна.
Декупаж з рисовою бумагою, домальовуванням, однокомпонентним кракелюром та поталлю.

Ікона "Богоматір з немовлям"
 Імітація старовинного малярства.
Дякую! Сподіваюся на отримання почесного звання дизайнера блогу Креативність.

2 коментарі: