середу, 30 серпня 2017 р.

Панно "Гламур". Майстер-клас

Вітаю!
Так склалося, що майже кожного місяця я декорую панно. І чим далі, тим більше мені хочеться цим займатися. Спочатку це було на рівні підсвідомості. Але цього разу я нарешті зрозуміла цю дивну тягу до панно. Все це завдяки різноманітним та якісним заготовкам від ROSA TALENT. Маленькі, великі, з МДФ, на полотні, дерев'яні, круглі, квадратні, ажурні! Панно ТМ ROSA можна декорувати безліч разів, ніколи не повторюючись.
Сьогодні ж я демонструю вам майстер-клас

Панно "Гламур"


 Мій вибір пав на панно в овальній рамі.



 Основою панно є поґрунтоване полотно, тому цього разу ми обходимося без грунта, а починаємо одразу з приклеювання серветки.



 Домальовуємо тло та наносимо трафаретний малюнок.


 Вільне місце займаємо під трансферну карту.



Переходимо до декорування рами. Для цього фарбуємо її у 3 кольори, у вільному порядку, готуючи основу для однокомпонентного кракелюру.
 
Наносимо шар однокомпонентного кракелюрного лаку, чекаємо повного його висихання. Чорною (з невеликим додаванням білої) фарбою за допомогою спонжа вкриваємо шар кракелюру.

Після повного висихання фарби утворюються чудові тріщини.

 Змішуємо структурну пасту Snow з рожевою фарбою. Отримуємо рожеву пасту. За допомогою трафарету розміщуємо рельєф на рамі.




Акриловими фарбами декоруємо чіпборди та міні-заготовки, які стануть нашими додатковими декоративними елементами.



 Розміщуємо декоративні елементи на полотні та рамі.




Декоруємо раму напівперлинами
 Ось так створюється гламурне панно :)



Дякую, що були зі мною :)




Немає коментарів:

Дописати коментар