пʼятницю, 10 травня 2019 р.

Листівка для мами.

Привіт!
Ми діти, доки живі наші батьки.
Є до кого прихилитися, з ким розділити радість, кому поплакатися.
А що чекають наші батьки від нас, дітей?
Що чекаємо ми, батьки  від своїх дітей?
Слів вдячності? Уваги? Поваги? Любові?
Що хочу отримати конкретно я від своїх дітей?
Я довго думала над цим питанням. Довго міркувала.
Напевно, за кілька років, або десятків років моя відповідь буде зовсім іншою. Хоча, дуже хочеться, щоб вона залишилася саме такою.
Адже наразі мені потрібно лише одне.
Щоб моя дитина мені сказала: мама, зі мною все гаразд, мені добре.
І я, мати, щаслива!

Листівка для мами







Маєте можливість зробити листівку для мами або тата
та взяти участь у завданні блогу Аrt piaskownica
CARDS - kartka dla Mamy i/lub Taty + NAPIS

Дякую спонсору за надані матеріали

1 коментар: