середу, 15 вересня 2021 р.

"Поштарка" з серії "Типажі"

Маю намір налаштувати вас на позитивний лад. Сподіваюся, моя наступна лялька з серії «Типажі» теж викличе у вас посмішку.

Наразі, в еру інтернету сучасна молодь і не здогадується про деякі професії, що існували за часів моєї молодості та дитинства. А я ще пам’ятаю, як з нетерпінням чекала на поштарку, яка мала закинути у поштову скриньку цікавезний дитячий журнал або дорослу газетку. Наче небагато часу з тих пір минуло, а як змінився світ, суспільство…Та все ж моя сьогоднішня розповідь про поштарку, про ту, що у величезній торбині на довгому ремінці приносила в домівки новини (газети «Сегодня», «Вечірній Київ»), модні тенденції (журнал «Силует» хто пам’ятає?), життєві хитрощі («Радянська жінка»), події щодо тогочасних епідемій («Здоровье»), анонси фільмів («Советский экран»), досягнення в різних галузях науки («Наука и жизнь», «Знание-сила») та цікавинки для малечі («Веселые картинки», «Мурзилка», а для доросліших «Юный натуралист»).

І от іде така поштарка і в дощ, і в негоду, і в спеку. А що робити, як треба донести до людей той скарб – НОВИНИ! А уявіть собі село. Звичайне українське село радянських часів. Але й туди має доходити преса! Зранку зимно, вдень спекотно, а виглядати хочеться парадно. Так і народився в мене образ цієї ляльки.

«Поштарка». Лялька з серії «Типажі».

2020 р.

Висота 20 см










2 коментарі: