суботу, 7 травня 2022 р.

Серія "Ляльки війни". 1.

 Для мене це дивовижна лялька! Війна. Не хотіла я робити ляльку. Ніяку. Бо болить душа, болить серце, нема спокою. Але... Вирішила, що зроблю таку, що буде знаковою, родинною, родовою пам'яттю для моїх нащадків.

Наразі, матеріалів не маю. Що змогла - те знайшла. Але в цьому й заклався сам собою символізм: бабусина стара фіранка, мамина спідниця, наволочка (!), чоловікова сорочка, підкладка від синових дитячих штанів, комірець флісової куртки другого сина. До цього - бумбон від моєї дитячої шапки, що дивом зберігся до тепер, і гудзик, що відірвався від моєї кофти, як тільки з'явився задум. Для мене символічно: гудзик та бумбони, що з'єднують, зкріплюють, тримають.
Сьогодні в нас вітряно. Дуже! З ніг збиває! І чого мене понесло фотографувати ляльку? А вона стоїть! Не падає! Як? Як Україна стоїть! Як ми всі!
А як відзняла - для мене це як повне завершення роботи, - от дивина! Оля Ющенко зателефонувала!!!!!
Дівчата! Ми є сила, яку жодна падлюка не подолає!
Слава Україні!
Висота ляльки 42 см









Немає коментарів:

Дописати коментар