понеділок, 4 грудня 2023 р.

Хлопчик. Міні-лялька. 2023р.

 

Я майже ніколи не роблю ляльки на замовлення. Бо для мене це велика відповідальність і страх не догодити замовнику.

Але інколи буває так, що ідея замовника надихає та спонукає творити. Шановний пан звернувся до мене з пропозицією створити мініатюрні ляльки. Сучасного хлопчика (заввишки 10 см) та кобзаря, як на малюнках Сластьона ( 12 см). Для мене це був свого роду виклик: невеличкі ляльки, ще й вбрання їх має відповідати певній епосі. Але я вже загорілася! Мені було цікаво!

Хлопчик. Я розпитала своїх синів щодо сучасного підліткового вбрання, бо молодіжна мода ще більш примхлива, ніж доросла. Розпитати я розпитала, але уявляєте, як це – відтворити ідею в ляльці заввишки 10 см! Скіні? Карго? Не смішить! Добре вже те, що джинсові холоші вдалося вивернути!

Далі сорочка. Комірець я прилаштувала. А от найменші ґудзики з моїх запасів виявилися завеликими. Прийшлося їх малювати.

Але найбільше задоволення я отримала від пошиву взуття – червоних замшевих кросів на шкіряній підошві.

Вбрання доповнила рюкзаком, а сам образ – неслухняним хлопчачим волоссям. Хлоп був готовий для фотосесії.

На черзі був кобзар.

Далі буде…










 

Немає коментарів:

Дописати коментар