вівторок, 17 жовтня 2023 р.

«Молодиця», проект "100 Motanka dolls for peace"

 Останнім часом так складається, що до значних проектів я долучаюся в останню мить. От і зараз. Надумала я взяти участь у виставках, що будуть проходити у Японії і демонструвати 100 ляльок українських майстринь. А на створення ляльки в мене було реальних три дні.

Можна було взяти стару ляльку, але хотілося гідно презентувати українську ляльку та й себе у Японії. Тому я швидко взялася за роботу. Образ був у голові лише у досить загальних рисах. Та ми всі знаємо: очі бояться – руки роблять. Два дні мені знадобилося, щоб створити ляльку. Хотілося передати образ української жінки, вбраної в традиційний народний стрій. Тому відшила керсетку, оздобила її цікавої ажурною тасьмою, підібрала плахту, пов’язала крайку. Сорочку обрала рясно вишиту. Уквітчана хустка та багатоярусне намисто доповнили вбрання. Так з’явилася лялька «Молодиця», яка буде брати участь у проекті "100 Motanka dolls for peace".

Висота ляльки 32 см









Немає коментарів:

Дописати коментар