понеділок, 5 квітня 2021 р.

Авторська лялька "Панна". 2015 р.

 Сьогодні зранку мене розбудив телефонний дзвінок. На екрані висвітився незнайомий номер. «Пані Інно? Добрий ранок!», - пролунав з динаміка незнайомий, але веселий та привітний чоловічий голос. Яке приємне звернення: пані Інно. Вельмишановна пані!

О, панно Інно, панно Інно!
    Я — сам. Вікно. Сніги…

Я Ваші очі пам'ятаю,
    Як музику, як спів.
Зимовий вечір. Тиша. Ми.

Згадався вірш П.Тичини...

Але ж хто це може бути? Знайомий? Наче ні… Хто це? Подумала я, чи вимовила в голос?

Та відповідь була одразу ж: «Доставочка. Цитрус.»

Відтоді настрій в мене був веселий та піднятий. І все це завдяки зверненню: правильному та ввічливому. (і завдяки своєчасній доставці від Цитрус).

Лялька «Панна». 2015 р.

Висота 35 см.

Така собі шляхетна господарочка з минулого або навіть позаминулого століття. З вишуканою зачіскою. Ошатна. Гонорова. Леді? Ні, панна!

Зроблена за мотивами вузлової української ляльки. З об’ємною головою та майже невагомим тілом. Укріплена на підставці, завдяки чому стоїть без опори.











Немає коментарів:

Дописати коментар