суботу, 17 квітня 2021 р.

"Чарівний світ лялькарок".

 Вчора в Києві періщив дощара! Але хто ж буде сидіти вдома, коли на пошті чекає журнал. І не просто якийсь там. А журнал, присвячений першій річниці творчої спільноти «Секрети лялькарок», до якої я належу. До речі, свято сьогодні!

Журнал був виданий спеціально до річниці.
В ньому – всі ті здобутки, що були створені майстринями за рік. А ще багато розповідей, живих, щирих від лялькарок про себе, свій творчий шлях та про учнів – продовжувачів доброї справи.
Хвалюся! Безсоромно хвалюся: у журналі є моя стаття. Безжалісно скорочена спочатку мною, а потім ще тріііішечки упорядником. Та вона і так залишилася завеликою та займає цілий розворот! Хотілося мені розказати ще більше про багатьох майстринь та їх ляльки. Але, сподіваюся, продовження буде))) В статті я ділилася своїми власними враженнями від ляльок, тим, що відчувала моя душа. Намагалася знайти риси, особливості, притаманні саме цій або іншій майстрині. "Гралася" у мистецтвознавицю (не даремно ж я отримала цю спеціальність).
Видання ексклюзивне, ніде не розповсюджується.








Немає коментарів:

Дописати коментар