понеділок, 26 квітня 2021 р.

"Бабця на святі села" з серії "Типажі".

 

Ця історія бере початок на святі села. А для села свято – то подія року!

О третій годині дня, коли корови подоєні та вигнані  на пасовиська, всі мешканці святково вбрані йдуть до клубу. Спочатку – урочиста частина та нагородження. Вітають найстаріших людей, багатодітних матерів та тих, хто старанно працює на користь села. Після цього – концерт: до села запрошуються співочі колективи. Після концерту – бенкет та дискотека.

Свято села – це головна подія особливо для старшого покоління. Бабці дістають зі своїх скринь найкращий одяг, святково вбираються та чимчикують до клубу. Вони збуджені, щасливі. В очах – інтерес: хто буде, як вбраний, з ким прийде?

Бачила я таких бабунь на власні очі: маленькі, сухенькі, зігнуті до землі, але задоволені та зацікавлені, як діти.

Саме на одному з тих свят виникла в мене ідея створити ляльку «Бабця на святі села», яку я реалізувала у 2020 році.

Кремезна постать з чималою голівкою та невеличкими руками – такою є моя лялька «Бабця». Вбрана в немодний, недорогий, але чистий та новий одяг – найкращий з того що є. На носі – рогові окуляри (чи не з радянських часів?). Очі горять, на устах грає посмішка, настрій піднесений! Вона йде на свято села!

Саме ця лялька була першою в серії ляльок «Типажі». З нею та чотирма іншими я брала участь у виставці "Натхненні лялькою", що проходила у 2020 році в Ужгороді.

Авторська лялька з серії «Типажі». Сувенірна. В одному примірнику. Стоїть без опори.















Немає коментарів:

Дописати коментар